Copyright Radka Lankašová, webdesign & developed by: 5Q.

 

Ochrana osobních údajů

Pracovní grupáč
14.06.2018

Jako správný personalista dopředu plánujete svůj den. V kanceláři navíc odpovídáte na telefonáty, řešíte aktuální průšvihy a komunikujete s každým, kdo za vámi přijde. Na konci dne je váš seznam úkolů - v lepším případě - stejně dlouhý, v horším se ještě rozrostl.

Jak se nezbláznit a být efektivní?

Rozdělte si práci do bloků stejných činností:

  • Jestliže potřebujete zavolat 7 lidem, vyčleňte si na to půlhodinu a zatelefonujte postupně všem, se kterými potřebujete ten den mluvit.
  • Vyčleňte si nerušené dopoledne na psaní = vypněte telefon + zavřete mail + dveře kanceláře. Klidně se před zaměstnanci ukryjte v temné zasedačce, nebo kantýně v čase, kdy do ní nikdo nechodí. V klidu a soustředěně pište – dokončete směrnici, zrevidujte pracovní řád, vytvořte článek do firemního časopisu.
  • Na maily si dejte pouze hodinu denně. Pojedete pak jako fretky. Půlku z nich beztak ani nemusíte číst, protože patří do kategorie „zbytečně posláno na všechna nádraží.“
  • Těch 5 lidí, kteří vás odchytnou na chodbě a chtějí s vámi dnes mluvit, si nazvěte 10 – 15 minut po sobě na určitý čas. Dopředu jim řekněte, že na ně máte právě těch 10 minut. Část nepřijde, dorazivší vám v omezeném čase sdělí podstatu problému bez zbytečné omáčky.


Výsledkem seskupování úkolů je skutečná efektivita. Vy i vaše mozkové frekvence se naladí na jednu činnost, takže vám práce odsejpá. S minimem energie dokončíte hodně věcí.

Najetím na tento systém moji klienti zpravidla ušetří hodinu až dvě denně. Budu ráda, když tenhle pracovní grupáč vyzkoušíte také. Dejte tomu celý jeden týden a na jeho konci mi napište, kolik času jste uspořili vy.¨



#jdudotoho  #pracovnigrupac  #velkazmena  #dobrypocit  #konecnefunkcnitimemanagement